As vrea...

As vrea sa am puterea unui inger,
Sa duc iubirea-n fiecare om
Si ura sa o-nchid, sa-i pun catuse,
In negura tacerii, pe veci sa o adorm.


As vrea un nor de ploaie sa pot fi,
Sa spal pacatele din oameni,
Sa las doar bunatatea si iubirea,
Sublimul, fericirea, daruirea.


As vrea o pasare sa fiu,
In zborul meu deasupra lumii,
Ravase de dreptate sa impart,
Pecetluite cu adevarate nume…


Dar nu pot fi nimic din toate astea,
Nici inger, nor, sau pasare maiastra
Sunt ca si voi, in lumea asta vie
De ura, de pacate si de nedreptate.

3 comentarii:

  1. Felicitari! Te astept si pe blogul meu, poate te intereseaza un schimb de link-uri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe aceasta cale,îmi caut sufletul pereche.urgent.ador poeziile,dragostea si iubirea si frumosul pozitiv,desi am avut o copilărie grea, nefericita,dezamăgitoare,necrutatoare, înlăcrimata

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...