Sa nu faci niciodata o femeie sa planga

Să nu faci niciodată o femeie să plângă
Pentru că ochii ei sunt făcuţi 

Să te privească cu drag, 
Când vii acasă...

Să nu faci niciodată o femeie să plângă
Pentru că va uita să-ţi mai zâmbească;

Îşi va pune pecete gurii şi nu va mai putea rosti,
Cuvinte de dragoste...

Să nu faci niciodată o femeie să plângă
Pentru că-i vei ucide visele;
Iar daca visele mor, îi va fi greu sa trăiască
Fără speranţă...

Să nu faci niciodată o femeie să plângă
Pentru că-i vei răni inima;
Iar inima ei este făcută doar pentru
iubire
Pentru copiii ei şi pentru tine...

Să nu faci niciodată o femeie să plângă
Pentru că va privi prea des către moarte;
Şi-i va muri mai intâi sufletul apoi trupul.
Atunci, vei dori să-i auzi paşii venind către tine.
Iţi va fi dor de zâmbetul ei şi de cuvintele de dragoste
Dar ea va fi atunci mult prea departe de tine...

3 comentarii:

  1. Anonim3/1/13

    Da, o stea….
    O stea de-aş fi ...ţi-as lumina,
    Poteca printre vise,
    Să-ţi fie calea mai uşoară,
    Să mă gaseşti, iubite...

    Un nor de-aş fi, în zbor te-aş lua,
    În zborul către mine,
    Caci sufletul şi inima
    Îmi bat doar pentru tine...

    Şi vânt de-aş fi, pe-aripi de dor,
    În a sa feerie ...
    Te-aş legăna şi te-aş purta ușor ,
    Cu mine-o veşnicie...

    M-aş preschimba în orice-ar fi
    ca să ajung la tine,
    Caci viaţa asta pe pamânt
    Nu-i viaţă fără tine...!

    Georgeta Tudora, Iasi 2012-Ganduri de iubire

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniel Luca21/7/13

    (¯`´♥,.__UITĂ-TE, ÎN URMĂ!______ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)☆
    (_¸.♥´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)

    Iubita mea, se lasă iarăşi seara,
    Prin firul ierbii veşnic aplecat!
    Din depărtări, te strigă marea
    Şi ţărmul drag, de care ai uitat!

    Acorduri de pian mângâie vântul,
    Pe-un val de-argint şi azi te regăsesc!
    Şi fericirea îmi sărută gândul,
    Aşteaptă-mă! ... eu încă te iubesc!

    Am reuşit s-ajung la porţi de stele,
    Mi s-a deschis, însă, nu te-am găsit!
    În grabă ai luat şi visurile mele
    Şi n-am să ştiu vreodat’ cu ce-am greşit!

    Doar ţipete de pascăruși în zare
    Răspund şi-acum la ultimul refren.
    Nu vreau să mai aud nimic, mă doare,
    Din inimă mi-a mai plecat un tren!

    Va mai opri poate între dorinţe,
    Însă tu nu vei coborâ nicicând!
    Vei spune sufletului să renunţe
    Şi nu-l vei auzi, în nopţi, plângând!

    Nu-mi spune: ,,Uită-te, în urmă!”
    Nu vei găsi-ntre noi decât deşert!
    O sală tristă, abandonată,
    Unde s-a anulat orice concert!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...