Urare de ziua de nastere pentru iubit (iubita)

Azi este o zi importanta atat pentru mine cat si pentru tine, deoarece din punctul meu de vedere azi am ocazia sa imi amintesc cat de important/a esti in viata mea,
iar pentru tine conteaza, cred, faptul ca exista cineva care e gata sa considere aceasta zi la fel de speciala si de importanta precum o consideri si tu. Esti important/a pentru ca stii sa ma incurajezi, stii sa ma faci sa zambesc si sa sper, sa nu ma dau batut/a in fata greutatilor vietii cotidiene si pentru ca ma faci sa simt ca viata mea are un rost. Iti multumesc ca existi in viata mea si ca ai puterea sa ma ierti atunci cand gresesc in fata ta. Pentru acest lucru iti doresc sa imi traiesti ca imi trebuiesti! La multi ani si multa sanatate si pace sufleteasca.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...