Ce vor femeile la prima intalnire de la un barbat?

Să fie conduse până acasă, să nu inhaleze pasiv mult fum de ţigară, să li se dea întâlnire într-un loc romantic (n.r. nu o staţie de metrou).
În mod cert, cele şase femei pe care le-am intervievat au o sumedenie de aşteptări şi pun mult preţ pe detalii la prima întâlnire, pentru a-i mai acorda o şansă bărbatului cu care au ieşit în oraş.


Iată cateva  lucruri pe care femeile intervievate şi le doresc la prima întâlnire cu un bărbat!...

• Să mă întrebe dacă mă simt bine sau dacă îmi doresc ceva anume. Aşa simt că îi pasă de părerea mea.

• Să mă ducă într-un loc care mi se potriveşte- nu la billiard, când eu sunt îmbrăcată mai elegant.

• Să nu îmi răspundă la întrebarea „În ce cafenea să mergem?” cu „Acolo unde vrei tu”. Îmi demonstrează că nu are iniţiativă.

• Să nu fumeze mult.

• Să nu bârfească alte persoane, mai ales pe fostele lui iubite.

• Să mă conducă acasă (5 din cele şase femei îşi doresc acest lucru).

• Să nu îmi dea întâlnire în faţă la gogoşerie sau la o staţie de metrou, ci într-un loc romantic.

• Să mă ţină un pic în braţe după ce mă sărută, dar să nu iniţieze sărutul direct, ci să aştepte semnalele mele.

• Să evite discuţiile plictisitoare despre experienţele personale: foste iubite, povestiri din copilărie ş.a.m.d.

• Să nu facă gesturi de proastă creştere sau de zgârcenie.

• Să nu aibă întrebări gen chestionar: să insiste să afle cât mai multe despre mine.

• Să se ofere să plătească, dar să mă întrebe înainte dacă mai vreau ceva.

• Să aibă o ţinută îngrijită: fără adidaşi.

• Să nu se transforme într-un clovn pentru a mă face să râd.

• Să nu forţeze discuţia doar pentru a evita momentele de linişte.

• Să mă facă să mă simt în largul meu, fără lucruri fals-spontane.

• Să nu aibă unghiile netăiate sau pantofii murdari.

• Să fie proaspăt tuns este un mare plus.

• Să îmi ofere o atenţie micuţă la începutul întâlnirii, o bomboană, de exemplu.

• Să mă întrebe ce doresc să comand înainte să vină chelnerul şi să comande el pentru amândoi.

• Să îmi deschidă uşa oriunde intrăm.

• Să nu se aşeze pe scaun înaintea mea.

• Să mă ajute să îmi îmbrac paltonul.

• Să se comporte natural, indiferent că vrea sau nu să respecte bunele maniere.

 Daca ti-a placut acest articol, atunci apasa LIKE pentru a-l citi si altii.

Sursa: revista Unica

Cititi si: Ce vor femeile sa observe barbatii la ele?

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...