Dor de tine

În jos în întuneric
În golul toamnei triste
Eu ma gindesc la tine
Chiar daca stiu ca m-ai uitat


Privesc la frunzele ce cad
Incet si lin dintr-un copac
Si ma gîndesc iarasi la tine
Chiar daca stiu ca m-ai uitat

Si frunza florii ofilita
Si iarba care s-a uscat
Eu ma gîndesc din nou la tine
Chiar daca stiu ca m-ai uitat

Autor: Radu Berlinschi

Un comentariu:

  1. Andrei19/7/12

    Am invatat sa lupt cand raul vroia sa ma prinda
    Ca sa trec peste toate
    L-am infruntat pe cel din oglinda
    Mi-am creat o lume, de fapt lumea mea
    Fara de care nu as putea trai in asta plina de gropi,
    Plina de jale, plina de cei ce te privesc de sus
    Ca pe cei mici in loc sa iti intinda o mana sa poti si tu sa te ridici
    Nu ma durut atat de mult ca nu am avut destule hartii
    Dar mi s-a rupt inima-n doua cand mau tradat prietenii
    Cand mama ta plangea ca tatal sau s-a dus prea deverme
    Te-ai simtit mic de parca numai aveai nici sange in vene
    Si ti-a ramas doar muzica ce te-a facut sa fii cum vrei tu

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...