Ce le pot scrie fetele baietilor?

Îţi place un tip de la şcoală ori din grupul tău de prieteni şi nu ştii cum să te faci remarcată? Crezi că te pricepi mai bine la scris decât la vorbe? Păi, atunci, nu-ţi rămâne decât un singur lucru de făcut: pune-te pe trimis sms-uri.
Dacă nu ai inspiraţie, îţi dăm noi câteva idei. Iată cele mai tari sms-uri de agăţat pe care le poţi trimite.

"Vată de zahăr? NU... Sirop de căpşuni? NU... Ciocolată? NU... Nu pot găsi nimic atât de dulce ca tine!"

"Trebuie să fii obosit, pentru că ai umblat prin mintea mea toată ziua".

"Scuză-mă... Am observat că nu m-ai observat azi! Sper să vezi sms-ul ăsta".

"Puteam să răspund la sms-ul tău mai devreme, dar nu mi-ai scris".

"Dacă aş putea să rearanjez alfabetul, aş pune tu şi eu împreună".

"160 de caractere nu-mi sunt de ajuns să-mi exprim dragostea, aşa că restul va trebui să ţi-l imaginezi".

"Iartă-mă dacă te-am deranjat cu acest sms... Mă poţi pedepsi cu un pupic!".

"Poţi să îmi dai şi mie scurte indicaţii ca să ajung mai repede la inima ta?"

"Îmi dai şi mie o poză, ca să ştiu ce să îi arăt Moşului să îmi aducă de Crăciun?"

"Îmi plac la nebunie dulciurile. Vrei să fii cubuleţul meu de zahăr?"

Daca ti-a placut articolul, atunci apasa LIKE pentru a citi si altii.


Sursa: ziarul Libertatea

Cititi si: Cum sa fii iubita perfecta, in patru pasi simpli

2 comentarii:

  1. Replicile de agatat nu functioneaza :).

    Functioneaza comunicarea asertiva, increderea in sine si empatia sincera... toate aceste lucruri se pot invata...

    Si in plus femeile nu reactioneaza la primulul stimul, uneori trebuie sa fii usor insistent fara a fi aberant sau inflexibil :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sant cea mai cea23/7/12

    Depinde de persoanape care o agati....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...