Ce le pot scrie baietii fetelor?

Îţi place o tipă de la şcoală ori din grupul tău de prieteni şi nu ştii cum să te faci remarcat?
Crezi că te pricepi mai bine la scris decât la vorbe? Păi, atunci, nu-ţi rămâne decât un singur lucru de făcut: pune-te pe trimis sms-uri. Dacă nu ai inspiraţie, îţi dăm noi câteva idei. Iată cele mai tari sms-uri de agăţat pe care le poţi trimite.

"Cred că am probleme cu ochii. Nu-i pot dezlipi de tine".

"Ai o hartă? Că m-am rătăcit în ochii tăi".

"Sunt poliţist şi te arestez pentru că e ilegal să umbli pe stradă atât de frumoasă şi de sexy".

"Ştii ce nu ţi-am zis? Arăţi aşa de bine, că era să fac infarct".

"Te-am urmat până acasă. Poţi să mă păstrezi?"

"Dacă aş fi eu în locul tău şi tu ai fi în locul meu, cum ai face să mă agăţi? Spune-mi, te rog, ca să te agăţ eu".

"Mişto fusta. Pot să ţi-o iau eu?".

"Când te-am văzut prima oară, mi-ai încălzit inima. A doua oară mi-ai produs scântei, iar acum îmi faci inima să ardă".

"Ai 25 de secunde ca să-mi trimiţi un sms, din care au mai rămas 15... Dacă nu-mi trimiţi în următoarele 10 secunde, din care au mai rămas 5, îmi datorezi un pupic".

"Ce câine drăguţ! Poţi să-mi spui, te rog, ce număr de telefon are?".

Daca ti-a placut articolul, apasa LIKE, pentru a-l  citi si altii.

Sursa: ziarul Libertatea

Cititi si: Cum sa agati o femeie inabordabila?

5 lucruri pe care sa nu i le spui iubitei, daca nu vrei sa o enervezi

5 lucruri pe care sa nu le faci fata de iubita ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...