Cele mai groaznice replici de despartire

Sunt multe modalităţi în care cuplurile se pot despărţi, în majoritatea cazurilor cei doi rămânând chiar şi foarte buni prieteni. Există însă şi situaţii în care se folosesc replici care nu lasă loc de nici o prietenie ulterioară. Iată-le pe câteva dintre acestea, deşi unele nu par tocmai aplicabile în viaţa reală:

1. Câinele meu este supărat că nu petrec suficient timp cu el.

2. Îmi pare rău, dar trebuie să ne despărţim. Doctorul mi-a recomandat să renunţ la grăsimi!

3. Eh, de ce îmi bat capul? Nici măcar nu vreau să fim prieteni după ce ne despărţim.

4. Am avut de ales între tine şi prietenul meu imaginar... L-am ales pe el.

5. Am redescoperit copilul din mine. Acesta te consideră dezgustătoare.

6. Baftă multă data viitoare!

7. Acum că nu mai sunt în stare de ebrietate şi pot judeca, cred că relaţia noastră nu va funcţiona.

8. Îmi pare rău, am crezut că eşti altcineva.

9. Nu pot să iubesc pe cineva care s-ar putea îndrăgosti de un om ca mine.

10. Nu sunt eu de vină. Tu eşti!

Daca ti-a placut acest articol, atunci apasa LIKE pentru a-l citi si altii.

Sursa: ziarul Libertate

Cititi si: Cum sa te desparti de el cu eleganta

Cum trec femeile si barbatii peste o despartire?

Cum te tratezi dupa o despartire?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...