20 de lucruri pe care barbatii nu vor sa le auda de la iubitele lor

Dacă ştii că ai gura mare, spui întotdeauna ce-ţi vine în minte fără să analizezi deloc şi chiar ai destul de des probleme din cauza asta, ar fi cel mai bine să te gândeşti de două ori înainte de a-i spune partenerului tău anumite lucruri.

După mai multe studii, specialiştii au întocmit o listă cu 20 de lucruri pe care un bărbat nu ar vrea să le audă de la iubita lui. Iată care sunt acestea:

1. Sunt însărcinată şi... nu e al tău.
2. Vreau doar să fiu sinceră
3. Ştiu că nu vrei să auzi asta, dar...
4. De ce întârzii mereu? Unde umbli?
5. Ştiu că mă minţi
6. Mi-a întârziat menstruaţia cu 9 zile
7. Nu uita să mă suni mai târziu
8. Arăţi exact ca fostul meu iubit
9. Lasă-mă pe mine să conduc maşina
10. Am ceva foarte important să-ţi spun
11. Trebuie să vorbim urgent
12. Nu mă asculţi
13. De ce nu mă iubeşti?
14. Ne uităm întotdeauna doar la emisiunile care îţi plac ţie
15. Nu faci nimic pentru mine
16. Nu faci niciodată ceea ce te rog
17. Nu înţelegi nimic
18. Asta mă face să arăt grasă?
19. Ce sunt toate prostiile astea?
20. De ce nu poţi fi şi tu bărbat?

Daca ti-a placut articolul, da click pe butonul "Imi place", pentru a citi si altii.


 Sursa: ziarul Libertatea 

Cititi si: De ce nu ar trebui sa stergi numarul de telefon al fostului iubit


3 intrebari pe care sa i le pui unui barbat inainte de a te cupla cu el

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...