Anotimpurile sufletului meu

Primavara imi aduce flori
Verdeata multa si aerul curat
Florile reprezinta pofta de viata
Pe care mi-o dai mereu
Verdeata sunt ochii tai
Infinitatea lumii pt mine
Ii privesc iar ei imi dau
Puterea de a merge mai departe!


Vara imi aduce lumina, caldura
Mult soare si multe pasari cantand
Iar daca as cauta un loc potrivit
Pentru mine.....
Ar fii acolo unde tu
Lumina, caldura, soarele
Si pasarile ati fii mereu langa mine!!

Toamna imi aduce o multime
De frunze ingalbenite
Si ploile mult dorite
Ploile si frunzele sunt dorul
Si tristetea care e in sufletul meu
Atunci cand nu esti langa mine!!

Iarna imi aduce multe lucruri frumoase
Fata de care nu as putea trai
Imi aduce fulgii de nea
Spiritul sarbatorilor de iarna si...
Speranta unui an mai bun
Dar nu in ultimul rand
Amintirea primului sarut
Pe care mi l-ai daruit!!

Anotimpurile toate au ceva
Ceva pentru mine din partea ta
Ceva care sa-mi aduca aminte de tine
Si de aceea....
N-as putea sa renunt la aceste patru minuni
N-as putea renunta la tine...
Pentru ca ar insemna sa renunt la viata mea!!!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...