Despre viata

Copilul este recompensa vietii
...

2 comentarii:

  1. Depinde din ce aspect privesti.
    Toata viata iti doresti un copil, il cresti, il educi, ii dai tot ce ai mai bun din tine..
    Si cand creste, nu stii la ce sa te astepti de la el.
    Cunosc atatea cazuri..

    RăspundețiȘtergere
  2. Adryana19/11/12

    Se spune că toată viața învățăm câte ceva. Și fiecare persoană din jurul nostru are o lecție pentru noi.
    Eu, personal, am învățat cel mai mult de la oamenii care s-au împiedicat de mine. Pentru că am înțeles că am o viață minunată, odată ce...alții mă privesc cu atât de multă invidie.
    Am învățat ceva și de la cei care m-au privit de sus, fiindcă am înțeles că asta se întâmpla pentru că îi făceam să se simtă nesiguri.
    Am învățat de la oamenii care mi-au rănit sentimentele că inima mea merită mai mult decât jumătăți de iubire sau jumătăți de prietenie.
    Cei care au plecat și nu s-au deranjat să privească înapoi mi-au arătat că pot să mă descurc de minune și singură și că nu am nevoie decât de curaj pentru a recunoaște asta.
    Prietenii care nu mi-au fost alături în momente grele și nu m-au înțeles mi-au spus, indirect, că sunt mult prea slabi ca să se potrivească în chenarul vieții mele.
    Așa că am tot învățat, din toate astea, că pot exista lecții dure, dar adevărate, în fiecare supărare cu care trebuie să mă confrunt.
    Iar de atunci, nu mă mai ascund. Îmi țin mereu ochii deschiși pentru a fi sigură că nu pierd vreuna din aceste lecții importante pe care oamenii din jurul meu mi le servesc...în mod gratuit.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...