Fuga in doi

Este-n noi o spaimă care ne doboară
Bate vânt din lucruri, poate dinadins,
Sufletu-i o luntre spre odinioară.
Carnea dulce vâslă. Ochiul necuprins


Rupţi din soare-s mânjii, îi asteaptă hătul,
Gloria căruţii - glorie pe roţi.
Ochelari de piele mărginind ospăţul
Fără ca privirea să-nflorească-n părţi.

Noi vom umple caii gata de plecare
Adunaţi în plasa ierburilor vechi,
Steaua cea aleasă poate fi oricare-
În singurătate alergăm perechi.

Autor: Mircea Dinescu

Un comentariu:

  1. Anonim15/9/12

    Mihai Eminescu - Iubind în taină...

    Iubind în taină am păstrat tăcere,
    Găsind că astfel o să-ţi placă ţie,
    Căci în priviri citeam o vecinicie
    De-ucigătoare visuri de plăcere.

    Dar nu mai pot. A dorului tărie
    Cuvinte dă duioaselor mistere;
    Vreau să mă-nec de dulcea-nvăpăiere
    A celui suflet ce pe al meu ştie.

    Nu vezi că gura-mi arsă e de sete
    Şi-n ochii mei se vede-n friguri chinu-mi,
    Copila mea cu lungi şi blonde plete?

    Cu o suflare răcoreşti suspinu-mi,
    C-un zâmbet faci gândirea să se-mbete.
    Fă un sfârşit durerii - vin la sânu-mi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...