Definitia liniilor paralele

Tu mergi lângă întrebările mele,
eu merg lângă liniştea ta.
Tu mergi lângă zorii dragostei mele,
eu merg lângă amurgul părului tău.


Autor: Octavian Paller

Un comentariu:

  1. Anonim15/9/12

    Veronica Porumbacu - Vor trece ani

    Nici cupele de-argint nu-mi plac,
    nici auritele pocale,
    ci dintre toate cel mai drag
    imi e causul palmei tale.

    Vor trece ani. Si-nnoitoare,
    cu-aceeasi dragoste de fata,
    voi bea din palma ta, de care
    n-am sa ma satur niciodata.

    Pe-acelasi drum, ca la-nceput
    vom dogori mereu la fata.
    Si-ntaia brazda-am sa-ti sarut
    pe-obrazul insemnat de viata !

    Dar daca, in aceeasi zi,
    mi-ai da sa beau din mari pocale,
    eu, dintre toate, m-as opri
    tot la causul palmei tale.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...