Pentru a mea iubire

Iubesc si sufar in tainica tacere,
Asa mi-e scris pentru a mea iubire....
Ma rog in fiecare zi sa-ti fie bine,
As da orice sa fii din nou cu mine...

Am cunoscut iubirea, fericirea si durerea,
As face orice sa fim iar impreuna...
Ce fericiti eram cind ne iubeam,
Si-n taina noptii imbratisati dormeam...
Dac-as putea intoarce timpul inapoi,
La ziua-n care noi ne-am cunoscut...
Ti-as arunca un sort sa ma iubesti nebun,
Si sa-mi ramai alaturi o eternitate...
M-as transforma intr-o zana, printesa sau regina,
Chiar sclava ta din dragoste as fi...
Ti-as pune-n mana, inima-mi fierbinte,
Ce singereaza de dorul tau in fiecare zi...
Dar n-am sa fac nimic din toate acestea,
Destinul nu il pot schimba...
Un singur lucru iti promit iubite,
Te voi iubi mereu si te voi astepta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...