Ochii verzi

Un nume va ramane nerostit ,
Un zambet, care m-a vrajit ,
Un sarut intr-o noapte ploioasa ,
Inainte sa mergem acasa ,
Cum as putea acum, sa iti multumesc...


Si ochii-ti verzi ma privesc
Si ochii-ti mari imi zambesc ,
Si gura-ti dulce-mi apasa obrazul
Si-mi spune... somn usor.

Un an a trecut, iar eu l-am simtit
Un an in care, am ajuns mai implinit
Noaptea vine si-ti soptesc, la ureche ca te iubesc
Cum as putea acum, sa iti multumesc...

Un comentariu:

  1. Anonim18/9/12

    "Frunze argintii au cazut pe-alei,
    Fie ca-s de nuc, fie ca-s de tei,
    Toate plang in zbor, toate cad pe sol
    Cum plangem si noi, cum plangem de dor.

    Vantul toamnei sufla frunzele cazute,
    Inimile-s triste, gandurile-abatute.
    Asa este toamna cu melancolie
    Asa e si omul... este ca sa fie..."

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...