Nimic nu va mai fi ca inainte

Stau singura...
Vantul primavaratic alunga firele de par mangaindu-mi usor fata...
Nimic nu va mai fii ca inainte, nimic...

Doar clipele petrecute impreuna imi vor aminti din cand in cand ca ai existat, ca m-ai iubit candva... insa acum toate astea nu mai semnifica nimic...
Pentru tine eu nu am fost decat o simpla aventura... reusind sa fiu doar o mica parte a vietii tale...
De ce n-a fost sa fie, de ce?...
Intrebari fara rost care-mi umbresc mintea, intrebari al caror raspuns nu o sa-l primesc probabil niciodata...
Poate ca eu am fost de vina, poate ca tu... sau poate ca distanta a fost cea care... a facut sa te indepartezi de mine... de inima mea...
Tu ai plecat si... odata cu tine s-a rupt si o parte din mine... si nimic nu va mai fi ca inainte...

Cititi si: Mi-e dor de tine

Clipele petrecute impreuna

Ce dainuie in eternitate, este...IUBIREA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...