Incercare

Imi asez capul obosit pe perna mea
Si-ncerc macar in vis sa nu te pot visa
Esti un vis, un trecut greu si indepartat
Vreau sa te uit, sa ramai o amintire ce-am creat.


Incerc sa raman in viata, sa supravietuiesc
Desi imi e greu sa invat sa te urasc
Te am inca in suflet si e pacat
Ca mi-ai luat iubirea si-ai plecat.

Vreau sa te alung si-n trecut sa te ingrop
Sa te plang in liniste ca si cum ai fi mort
Sa-mi ramana o frumoasa si sincera amintire
Ca ne-am cunoscut la mare si a fost o mare iubire.

Incerc sa te uit si ca ti-am daruit
Sufletul meu, trupul pe care le-ai ranit
In gara ta am fost un simplu calator
Si niciodata in ea nu am sa mai cobor.

Te-am implorat din inima sa nu ma faci sa sufar
Si-ai luat totul in gluma, m-ai amagit cu-n zambet
Ai luat ce ti-ai dorit, te-ai prefacut ca-mi dai un ajutor
M-ai lasat pe strazi, promisiunile tale inca ma dor.

Un comentariu:

  1. Anonim4/10/12

    Balada durerii

    În suspinul cuvântului
    Sunt o bucată de lumină
    Ascunsă în palma vieţii
    Dacă rup din lume
    Să devin noemă
    Şi trandafiri
    În oasele speranţei
    De la căpătâiul cârlanului
    Învelit cu lapte.

    Rodesc în cruce
    Sorbind şoapta
    Din pieptul începutului
    În care din mare
    Vine în zbor oceanul
    Cu destinul în cioc.

    Orizontul devine nucleu
    Şi cântec în cădere
    Dacă materia trece
    Prin egalitate înspre glorie.

    Se sacrifică dimineaţa peste Nazaret
    Adormind durerea-n cruce.
    Sufletul trece prin sită
    Dacă sângele e duh
    Şi cântec în pironul
    Unde viaţa se priveşte-n suferinţă.

    Galaxia devine poarta
    Din dorul Fecioarei
    Când dimineaţa gustă din clipă.
    Universul îi şopteşte morţii
    Că viaţa devine gând
    Legănat de verb
    Pe aşternut de vreme.

    Iulian Barbu

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...