Ia-ma in brate

Nu pastra numai pentru tine taina sufletului tau,... spune-mi-o in taina mie si numai mie... tu care ai surasul plin de viata sopteste-mi taina sufletului tau!...

Noaptea e adanca, casa e invaluita in tacere si cuiburile pasarilor sunt pline de somn...
Spune-mi dragule... spune-mi printre lacrimile tale... printre zambetul chipului tau plin de neliniste... spune-mi taina sufletului tau...
Te iubesc dragule... ca o pasare care si-a pierdut cararea tu m-ai prins in umbra aripilor tale...
Ma voi strecura in coltul meu si inmarmurita voi ramane in puterea ingandurata a noptii...
Cand sufletul meu e scaldat de valurile fericirii, nu rade de ratacirea mea involburata de primejdii... ci vino langa mine...
Si ia-ma in brate!...

Cititi si: Cand tu vei reveni

Nu pot sa cred

O stea pierduta in vastul univers

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...