Urare de sfantul Valentin

De Ziua Indragostitilor vreau sa-mi reamintesc toate momentele frumoase pe care le-am petrecut impreuna si clipele de fericire care parea nepamanteana pe care le-am trait alaturi...

Simt ca langa tine viata mea a capatat sens, tu esti jumatatea care ma completeaza, langa tine ma simt eu...
Ma simt intr-adevar omul care am vrut sa fiu toata viata, dar simteam ca imi lipseste ceva, dar acum ca te am pe tine acel sentiment a disparut de parca nu ar fi existat niciodata...
Tu ai facut ca singuratatea care imi umplea zilele sa plece...
Mi-ai adus in schimb pace, veselie, un sentiment de bine si multa dragoste...
As vrea ca nu doar Ziua Indragostitilor sa fie o sarbatoare a dragostei noastre, ci fiecare zi sa fie o sarbatoare pentru noi, as vrea ca fiecare zi sa fie plina de iubire...
Dar de ce spun "as vrea"... chiar este asa!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...