Declaratie de dragoste

Iti multumesc pentru clipele minunate pe care mi le oferi si pentru tot ce faci pentru noi doi...

Te iubesc asa de mult incat nimic nu ne va putea desparti vreodata...
Nimic in viata nu-mi doream mai mult, decat sa te intalnesc... iar faptul ca acum esti langa mine si ne iubim ma face extrem de fericita...
Credeam ca nu mai exista minuni dar m-am inselat...
Ele totusi exista... sunt extrem de rare... iar dovada existentei lor esti tu... iubirea mea!...

Daca ti-a placut articolul, apasa pe LIKE, pentru a-l citi si altii.

Un comentariu:

  1. Anonim26/8/12

    Intr-o zi ai venit la fereastra inimii mele si de atunci esti acolo, incalzindu-mi sufletul... Fie ca afara este ploaie, vant sau soare... eu ma straduiesc in fiecare zi, atat cat imi sta in puteri, sa-mi pastrez curata fereastra inimii... astfel ca azi te vad mult mai bine decat ieri! O zi fericita, in care sa intre cat mai multa lumina prin fereastra inimii tale!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...