Culoarea iubirii

In fata mea a aparut intr-o zi o culoare albastra... erau ochii tai... apoi a aparut un curcubeu... era zambetul tau... apoi a aparut o raza de soare... erai TU,
cea care m-a facut sa inteleg ca toate aceste culori simbolizau de fapt DRAGOSTEA... si ca ele se imbinau de fapt in culoarea iubirii...

Te iubesc enorm si fara tine nu as mai putea niciodata desena in culori, si nu as mai putea niciodata deosebi albul de negru sau iubirea de ura, razboiul de pace, alfa de omega... acele contrarii universale si spirituale...
Nu as mai putea zice niciodata te iubesc cuiva fara sa ma gandesc la tine... si daca totusi s-ar intampla sa nu te mai am... inseamna ca tot ce sunt eu nu mai reprezinta nimic...
EU voi fi goala ca in prima zi si searbada ca in ultima...
De aceea te iubesc si imi doresc ca niciodata ceea ce avem impreuna sa nu se termine...
Timpul sa nu aiba valoare in ceea ce ne priveste...

 Daca ti-a placut postarea, apasa  LIKE, pentru a o citi si altii.

Cititi si: Am gasit vesnicia

Iubeste-ma!

Ce simti, e dragoste adevarata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...