Ce e iubirea?

Ce poate fi oare iubirea
O piesa de teatru, un joc
Sau poate e chiar fericirea-
Provocata inimii de foc?


Acel sentiment la care
Toti viseaza, dar nimeni
Nu-l defineste cu justificare,
Fiind ca noi sintem-oameni!

E acel sentiment ce te face parca
Sa simti multi fluturasi in stomac,
Mereu esti purtat de o barca
Prin sufletelul tau buimac...

Acum sa ne transportam cu bagheta,
Sa calatorim la cine altcineva,
Decit acei vesnici Romeo si Julieta
Pe care-i despartea oare ceva?

Raspunsul e "Nu", dar intrebarea-i:
"De ce?", ce ii facea atit de uniti?
Impreuna pe ei mereu ii vedeai
Iar ei doar in doi erau fericiti!

Ce i-a facut sa-si riste viata
Unul pentu altu la greu?
A fericirii s-a rupt ata
Si totul s-a ruinat, aoleu!

La iubire unii viseaza,
Altii cred ca o simt
Si doar pe ritmurile ei danseaza
Dar apoi o dezamagire presimt.

Naivii continua si azi s-o promita
In stinga si-n dreapta dar tot fara sens
Ea va ramine pururi o patimita,
Dupa bucurie mereu e plins dens.

Multi spun ca iubirea-i un sentiment
Ce te face sa plutesti si sa visezi
Insa aici tot poti da faliment
Deoarece la nesfirsit nu poti sa dansezi.

Iar cind dansul se incheie
Oaspetele de onoare pleaca
Iar tu singura ramii, femeie
... Cu inima ta saraca.

Si nu stii ce-a fost... ce este,
Ramii cu amintirea,
Iar la final te-ntrebi fireste,
Si totusi... ce-i iubirea?

Un comentariu:

  1. Anonim5/10/12

    Cand mi-am dorit un dram de fericire
    Si nu gaseam durerilor un leac
    Mai ajutat la sfanta ei zidire,
    Si mi-ai mutat durerile c-un veac.
    Te-am pretuit iubire....

    M-ai adunat din lunga-mi risipire
    Pecete peste viata mea ai pus,
    Mi-ai dat un dor nespus de nemurire
    Si pentru toate cate mi-ai adus
    Te-am pretuit iubire....

    Nu-mi pot dori mai mult decat acum.
    Ma multumesc cu clipele traite
    Si de v-a fi sa plec pe lungul drum iubite,
    Cu multe doruri inca ne-mplinite


    ''TE PRETUIESC IUBIRE ....TE PRETUIESC ORICUM''~~

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...