Asemanari

Eu toamnei te aseaman tot mai mult...
ca soapta ei, eu glasul ti-l ascult:
Ai vocea clara ca o dimineata;
te-nvalui in mister ca seara-n ceata;

ai izbucniri sagalnice, cochete
si-n zambet - lume-ntreaga de regrete;
ai stropi de roua ce-i ascunzi sub pleoapa
si ochii tai in departari se-ngroapa;
ai nostalgii ca in amurguri, seara
si te-nfiori ca sub arcus - vioara;
ma ametesti ca vinul din podgorii
si-apoi te duci ca-n vantul serii - norii...
... si ma intreb mereu: care e doamna
care ma fascineaza: tu sau toamna?

Autor: Romeo Morari

Un comentariu:

  1. Anonim11/10/12

    Te-am sărutat cu ochii
    Te-am sărutat cu mâinile
    Te-am sărutat cu gura ploii
    Te-am sărutat cu trupul meu tremurând
    Te-am sărutat cu muzica ce mi se naște în piept
    Te-am sărutat cu cel mai nebun dor
    Te-am sărutat cu dorința de a renaște
    Te sărut cu lacrimile ce iau naștere în suflet

    Nu mai vreau nimic
    Am adormit ca să mă trezesc lângă tine și pot visa

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...