Am nevoie de tine!

Imi las sufletul sa traiasca prin a te iubi pe tine, imi ascult inima pentru ca ratiunea nu conteaza atunci cand iubesti...

Inima mea nu e intreaga daca nu esti tu...
Daca noi am dat unul de altul a fost pentru ceva, iar daca noi ne vom intalni va fi pentru ca iubirea invinge intotdeauna...
Ziua de ieri s-a dus pentru totdeauna, ziua de maine nu stim cum va fi, de aceea trebuie sa profitam de ziua de azi...
Putem spune adio unei zile, unei persoane, atator si atator lucruri... dar, iubirii, odata aparuta... nu-i voi spune niciodata adio... pentru ca e vesnica si fiecare avem nevoie de ea...
Pentru mine esti cel mai frumos vis...
Atunci cand mi-ai scris pentru prima data ceea ce simti pentru mine am simtit ca m-am nascut din nou si traiesc intr-o lume de vis si e atat de frumos...
Am nevoie de tine!..
Am nevoie de cuvintele tale!..
Am nevoie de vocea ta!...
Am devenit dependent de tine!...
Daca as sti ca esti un cuvant din mine n-as mai vorbi niciodata de frica sa nu te pierd...
Ma bucur ca esti in inima mea... dar as vrea sa fi langa mine, sa te ating, sa se implineasca visul meu cel mai mare...
Daca esti o stea... iar eu iubirea ta... atunci sunt sigur ca aceasta stea va straluci vesnic...
Crede-ma, esti pentru mine cel mai pretios lucru si nu cred ca dragostea ce o simt pentru tine se va stinge vreodata...

 Daca ti-a placut postarea apasa pe LIKE, pentru a o citi si altii.

Cititi si: Anii au trecut

Imi lipseste

Nu voi mai visa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...