Adio!

Credeam ca dragostea inseamna o adevarata condamnare la suferinta... dar datorita tie am aflat ca a te indragosti e ca si cum te-ai trezi pentru a trai din nou...

Acum cand esti cu mine totul pare schimbat in jur... oamenii, natura, par mai buni, mai calmi, mai puri in ciclul lor zilnic…
Timpul parca s-a oprit in loc numai pentru noi doi…pentru ca tu esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in viata mea…
Am crezut ca esti sincer cand ai spus ca ma iubesti...
Insa acum m-am convins ca au fost doar vorbe-n vant...
Am crezut in tine si cu ce m-am ales oare?…
Dragostea ta a plecat la fel cum a venit: pe furis, furandu-mi o parte din sufletul meu…
De ce oare a trebuit sa ma incred in tine, in vorbele tale sirete, in farmecul tau aparte, in toata fiinta ta?...
Stiu ca orice inceput are si un sfarsit si oricat de dureros ar fi...
Trebuie sa pun punct aici si sa-ti spun pentru totdeauna...
ADIO!...

Daca ti-a placut articolul, apasa LIKE, pentru a-l citi si altii.


Cititi si: Alaturi e iubirea

Doar asa va fi mai bine

Marea amintire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...