Declaratii de dragoste

Cand nu esti langa mine, doar inchid ochii si te pot atinge...
Iti mangai cu puterea mintii chipul, corpul, si te simt alaturi...

Nu exista blocaje in spatiu si timp... eu sunt intotdeauna alaturi de tine...
Ai fost primavara tineretii mele, si acum esti ninsoarea maturitatii mele...
TE VOI IUBI MEREU!...

  Daca ti-a placut, apasa LIKE, pentru a citi si altii.

Un comentariu:

  1. Anonim16/9/12

    Mi-am propus azi, că oricît aș fi de ocupat, să îmi fac timp să mă gîndesc la tine, știu că și tu, măcar uneori, te gîndești la mine sau la altcineva, și am vrut sa simți sentimentul acela plăcut care te cuprinde cînd cineva de departe îți spune sincer că îți dorește o zi sau o seara buna !
    Aș vrea să vin să-ți așez bucuria în palme, tu să o privești îndelung și apoi să te umpli de parfumul și căldura ei, dar nu pot și de aceea îți doresc să ai o viata plăcută, să alergi prin ea cu sufletul plin de iubire și nu uita că fericirea se întoarce întodeauna la cel ce o dăruieste...

    RăspundeţiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...