Despre viata

Daca iubesti viata, si viata te va iubi pe tine.

Un comentariu:

  1. Anonim16/9/12

    Căutam ceva, dar am pierdut lista cu dorinţe, scrisă la început de veac, atunci când ştiam ce vrem, eram însufleţiţi şi dornici să găsim Viaţa.

    În fiecare zi schimbăm omenia pe lucruri ieftine, vândute în rate pentru cei mai sceptici, să nu pară că dau prea mult pe ele. Adunăm tristeţe şi răutate în suflete, negăsind nimic care să ne mulţumească pe deplin, umblăm cu privirea în jos, nu aţintită spre Cer. Căutam ceva, dar am pierdut lista cu dorinţe, scrisă la început de veac, atunci când ştiam ce vrem, eram însufleţiţi şi dornici să găsim Viaţa. Am schimbat de atâtea ori dorinţele încât le-am uitat pe toate, s-au amestecat într-o ceaţă profundă şi noi ne-am cufundat odată cu ea în uitare, în amorţeală. În fiecare zi, cu primul gând, cu prima simţire scriem rânduri într-o nouă pagina în cartea cu file mai multe sau mai puţine, a vieţii noastre. Auzim sunete, vedem imagini, dar pare ca nu ne mai impresionează prea mult. Trecem pasivi pe langă viaţă, ca un tren pus pe pilot automat. Nu ne facem timp să ascultăm imaginile şi să vedem sunetele cu sufletul, alergăm ca într-un vârtej obositor, plin de termene limită.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...